18 July 2011

aku dah gagal .. x salah aku na bangun semula kan ??

Welcome Pictures, Images and Photos
hahhahahahahahahhahaha .. aku sangat terkasima bile aq tg0k at fb .. pakcik raziq like aq nyer pautan .. shit gler .. kant0i ar nih ek ?? haha .. aq tak kisah p0n ..kal0 k0 na marah  marah lar .. cam aq tak biasa .. hehe :)
p apa yang aku tulis memang 100% jujur dari jiwa dan raga aku .. cehh ..aku pon taknak lar kau pikir aku em0 sangat ngan k0rang *mmg aq em0 p0n ! tapi takper larkan .. na  marah sangat p0n buat apa ? bt0i dak ? jadi aku dengan rela tahap gabak .. lupakan apa yang dah jadi ..


erm .. tadi aku terbace ar bl0g http://syaapelam.blogspot.com/ .. sedih ar p0st akq tasya psl bf dye .. hehe .. i l0ike ..wal0p0n aku takde bf sebaik bf akq tasya tu .. p aq terkedu kat ayat dia untok mak dia .. semangat aku untuk belajar tiba mel0ncat-l0ncat .*bt0l ker(l0ncat-loncat).. aku pun nak jugak result gempak :) sampai bila nak jadi budak kat list bawah kan ? aku kena lar sedar aku sekolah kat sekolah yang budak2 dia tipt0p kan ? aku bersaing dengan budak-budak pandai kan .. kal0 aku leka .. aku ketinggalan kan .. hmm .. aku kna berusaha!!!haha .. p0wer ar semangat aku .. :ppfft ..= =' sempat ker .. aku target pas nih x na 0n fb lg .. bl0g nih biala . tergendala buat seketika .. haha .. yelatuu .. fb tu aq x terg0da sgt .. tp y0utube .. wat aq tergoda lar ..


                                                                                                                 erm ..0k lar .. jap g tusyen .. aku tekad na mulakan semangat  baru ..aku x b0ley biarkan hadiah yg aku dapat dari b0nda tu lemahkan semangat aku .. setakat sebatan tu .. x bagi effect p0n dekat aku . aku tetap akan dapat 9A's.. aku tekad .. aku janji ... hmm .. insya Allah .. aku berjaya !!! 




babaiiii <3 .. doakan aku ! amin !

No comments:

Post a Comment

w00t2~b0leh maki samun saya dcni! <3 L0L!