06 August 2011

tearful friday .. kaw had0 ??

Welcome Pictures, Images and Photos

salam .. :)

ok .. luse trial .. n sprti biasa aku malas nak cakap pasal tahap persediaan aku .. yang penting aq akan berusaha !! ckp pasal bersedia .. hari jumaat lps sbel0m taklimat trial .. aq ada kelas PAI .. n klas berjalan seperti biasa .. zulaikha tak siap latihan .. *bese ar tu ..  n ustaz p0n tak mamp00 berkate apa2 .. *siann ustaz .. huhu .. lps tu .. pk0l 11 .. bdak2 nih p0n cb0k na kuar .. *kunun semangat na g taklimat .. ckp je ar k0wg da mati kutu d0k dlm klaz kan kan kan ??? n aq plak .. nth apa mimpii .. aq kuar lambat sebab na ckp ngan ustaz .. p0int aq na mintak maap jer .. p nth apa jadi tah . aq b0le nangess dpn ustazz .. 0mg ! ! apa sudaa jadii ?? seumur hidup aku .. aku tak pernah ngadu masalah n nanges dpn lakii cam tu .. kla0 stkt nanges kena rembatt ngan abg aku tu ada larr .. bagi aku .. ngadu masalah n nanges depan laki buatkan dye0wg rasa kita lemah .. tapi mungkin cara ustaz cuba faham diri aku ni .. lain dari 0wg laenn .. eg0 aq lumpuh juga akhirnyer kan ??n aq tataw camner na brdpn ngan ngan ustaz lps nih .. dye da taw per pr0b aq .. aq tak0t dye 0ver acting pl0k pas nih .. aku tak nak dia wat aku cam aku lemah sangat .. t0l0nglah paham ..p aq takde ar dtg dpn ustaz tr0z nanges .. aq d0k dpn dye dlu pastu wat muke sep0sen .. n  ustaz ckp ar "kenapa zulaikha ... ?? time tu jer .. aq da na berair da .. nada dye wat aq tersentuh larr ..p aq bjet tough .. aq p0n ckp  r aq tak ready .. then .. mulalah babak2 air mata j0yah .. 
n aq malas na cita apa jadi .. sedih w000 .. ustaz p0n cam na nanges dengar cita aku .. haha ...*muka simpati lar tuhh .. p akhirnya .. aq p0n ms0k ar dewan .. n cg . rahimah da brsiap sedia tunggu kehadiran aku kat tepi meja aku .. almaklumlah .. budak last datg .. pastu cg nmpk aq nanges .. dye kate "zulaikha 0k ek ?? yang berlalu biarkan berlalu .. " aku p0n angguk je ar .. na ckp p0n lidah kelu tak terkate *chewahh ..bm aq k0mpem A .. hahaha .. kat meja s
amb0ng nanges lagi .. aq tak taw ar .. aq rase azhad nmpk .. ahhh .. biala .. aq da syahdu sangat time tu ..
ermm tu je k0t ..  tearful friday aku .. hhahaha 



bubbye ... studyX1000000


No comments:

Post a Comment

w00t2~b0leh maki samun saya dcni! <3 L0L!