20 August 2011

aimi.. aimi ni sume sbb kaw .. :P






first skali aku na ucap thanks t0 AIMI NAJIBAH sebab ekaw tak psl2 aq wat p0st lagi hahaha..

erm ..aku sebenarnye xder st0ry s0 aq gebang je ar ek .. hee :)

gebang yg pertama aku da berjaya buang HAZIQ sikit demi sedikit .. xp0la .. lme2 jd bukit 

bt0l ker tidak aq x taw larr .. tp skrg 0tak aq x dipenuhi oleh beliau lah ..

thanks SENIOR wat aku angau sebab kau macam2 fitnah owg buat kat aku sebab kaw aq tak


 psl2 dig0sipkan dengan se0rang insan yg mnjadi mangsa budak2 mul0t l0ji .. *k0 lar wan 


sape agy yg ml0t cam HARAM slain k0 n sahabat .. terbaekk ahh brani gler aq 

next gebang .. aq tataw apa beza jel0us dengan inginkan perhatian .. c0z aku tak tahulah yg


jadi ary tuh jel0us 0r wat .. haha na cyte ker per jadi .. xyah arr waste time jer ..

aib gua tuh .. hahaa ..

kemudian kan .. aku teringin plak st0ry  pasal asyraf azmi ..sian dye wehh .. dye bwu jer 


kehilangan ayah dia ..takziah acap.. sab0 taw .. aku yakin kal0 k0 sabar k0 akan dapat 


ganjaran dia nanti .. w0keyh .. p td aku nmpk k0 kat kelas k0 0k jer .. pandai k0 s0r0k 


em0si ..baguzz .. that's ma b0y ..*oii .. jgn wat g0sip bwu disini .. :P

the last gebang is aku sangat BERSYUKUR ngan apa yg aq dpt nt0k trial nih .. wal0p0n bak 


kata 0.B trial aku nih memang bullshit p kal0 da aq usaha takat tu jer .. tu je ar dapat en ? 

hahaha .. k lah aq nak membut0 ..

skian sahaja wahai aimi .. t ada cite penting aq mas0kkan arr ..


err.. aq bawu jer happy k0 0n pi k0 wat hal babies pul0kkk  .. siall jerh




babaiii !!~ <3

No comments:

Post a Comment

w00t2~b0leh maki samun saya dcni! <3 L0L!