12 August 2011

Disco Kitty Pictures, Images and Photos




al0l0l0 .. c0mel kucing tu dangdut .. eh eh ... da laen larr ..bl0g sape pul0kk nih?? bl0g aq ker ^_^??
hahaha .. w0key2 trial abes bl0g aq p0n na gak baju bru kan?? s0 aq tuka ar .. hehe .. tawu x nice cam k0wg pnyer .. aq kan still bljar agy na wat bnde alah nih ..hmm .. aku sbnrnyer xde bende na cita .. cuma tadi larr kan ..nisak kate iqram bl0ck dye sbb aq pnyer pengakuan ikhlas uh .. sian kat nisak ,, xpasal2 kena bl0k bwu na rapat en .. yang si aimi pulakk x abis2 ngan aifiz dye .. k0nflik ta suda .. sekarang nih tinggal aq ngan seni0r jer bl0m gad0 lagii .. harap takkan gad0 lahh .. bia ar dye tak taw isi hati aq lns0ng dari dye taw tp dye ja0hkan dri dri aq en ?? aq lagi rela camnie ar ..s0b2 .. h0i2 per nih .. da na pmr! n0more cit0 air mata j0yah disini .. hidup mesti enj0y ...haishh lagi satu pr0b td .. si kp f5 uh add aq !tak tau na carut ker ta .. tayah larrr .. haiyaa .. lu tara taw ka?? wa anti same lu meyh .. yang lu pi add gua kenapa ??dulu haa wa pernah na add lu semata-mata na gad0 sama lu taw .. tp gua kasi cancel sbb gua pikir lu da na blah ta0n dpn .. tp skunk lu add gua .. haiyaa masalah2 ..
ehh jap banyak pulak cite ... time kat sk0la ary tu tajudin panggil aq eykaberry .. adakah itu bermks0d k0 suda bce bl0g haku tajud ?? wat the kuwang hasamm k0 ! sbb kat fb aq x guna eykaberry ..jd camner dye leh ta0 nme ma0tt tuh .. seramm nih .. eeii aQ taw ar k0 tu spy bdak f6 .. p x yah sedetail tu der k0 siasat saper haku ..grrr = =' lantak k0 lahh ..gasak k0 na watper . p kal0 aq da kant0ii kat seni0r .. h0pe dye still na kawan ngan aq .. n x bl0ck aq .. huhu ..


 
geram larr pic aq kat lapt0p nih da xder .. tnggl bju puteh nie jer hampass ..:)


bye!!!!!!



No comments:

Post a Comment

w00t2~b0leh maki samun saya dcni! <3 L0L!