02 June 2014

cinta monyet

salahkah aku si hodoh yang memerlukanmu,
menginginkan senyumanmu di setiap langkahku,
hati terasa begitu meleng (malu) tatkala memikirkan apa yang kau rasa terhadap diriku
cukuplah pandangan kosong darimu untuk membuat aku bahagia
cukuplah pandangan anehmu untuk membuat aku ketawa
apa pun yang terjadi aku tetap disini mencuba membezakan antara realiti dan fantasi 
aku hanya remaja biasa yang tak bisa lari dari cinta sementara..
maafkanlah andainya luahan rasa  membuat kau curiga..

#kebanyakkan kita mungkin pernah merasa cinta monyet..cinta yg kita rase begitu indah..saat melaluinya kita sanggup berkorban apa sahaja asalkan kita tidak kehilangan kemanisan cinta tersebut..
bagiku cinta monyet memberi 1001 pengajaran untuk aku lebih matang dalam menempuh kehidupan..
cinta monyet jugak boleh dianggap sebagai rencah yg melazatkan lagi perjalanan hidup..
tapi ingat!! cinta ALLAH adalah kesempurnaan hakiki.
zaman kanak2 biarkan berlalu..usia semakin meningkat..alam kubur semakin dekat

No comments:

Post a Comment

w00t2~b0leh maki samun saya dcni! <3 L0L!