01 June 2014

KEHILANGAN


Kau hadir dikala ku duka sehingga membuat aku jatuh cinta,,
tetapi aneh setelah cinta kuberi kasih kuhulur kau malah menjauhkan diri
apa aku hanya sekadar permainan untukmu?
saat kau sunyi kau cari aku tetapi saat aku sunyi aku tanggung sendiri,
tidak mengapa sayang,
andai ini balasan untuk kasihmu,akan aku tetap pertahankan kerana aku percaya pasti ada hikmah untuk segalanya
setiap kenangan kita bersama akan kusimpan sebagai hiasan kehidupan ku yang kelam..


#x semua yang kita inginkan adalah yang terbaik untuk kita..dewasa telah mebuat aku banyak kehilangan aku bukan lagi budak sekolah yg mempunyai seorg lelaki untuk dipanggil kekasih..aku kini menghadapi dewasa seorg diri dan aku gembira dengan kehidupanku kerna aku percya.DIA mengambil sesuatu dariku untuk menggantikan dengan yg lebih baik...


No comments:

Post a Comment

w00t2~b0leh maki samun saya dcni! <3 L0L!