01 June 2014

luahan jiwa

tiada cinta yang tercipta untukku 
semuanya dusta semuanya sementara
bertapa mudah cinta dicipta 
begitu mudah juga ia dilupakan 
aku tahu aku bukanlah sesiapa
namun sekiranya engkau masih menyintai
aku disini masih setia
hembusan bayu dingin menyapa 
menggigil sayu hati terasa 
saat kasih ingin ku pinta
ia pergi buat selamaya
memori berkasih tidak kulupa
saat bersama masih segar terasa
air mataku akhirnya tumpas jua 
kasih mengapa tidak setia..

#masa aku tulis luahan ni aku tengah berperang dengan SPM dalam masa yg same aku berperang dengan perasaan sedih ditinggalkan org yg sudah 3 tahun bersama.. tetapi Alhamdulillah.. berkat kesabaran keputusan spm aku berjaya mencapai apa yg aku inginkan..

No comments:

Post a Comment

w00t2~b0leh maki samun saya dcni! <3 L0L!