06 February 2012




' Aku lelaki yang mudah jatuh cinta kepada perempuan . Hasrat engkau mahukan mataku memandang matamu  bukanlah pilihan tepat untuk lelaki persis aku . jadi , aku pohon izinkan mataku sentiasa menyembah bumi selepas memberi pandangan pertama kerna aku bimbang pandangan kedua ku mampu memberi hati kepada kamu , si gadis yang bertudung cantik , '
(kata2 ar rijal idaman ku)

terdetik di hati ingin memiliki lelaki seperti ini.. aku memang terg0l0ng dalam kalangan wanita yang cemburu buta kerana aku terlalu menyanyangimu tetapi andai kata kau medahulukan yng diatas terlebih dahulu.. aku akan menjadi semakin menyanjungimu.. kerana sesungguhnya..

"Pandangan adalah panah beracun dari panah-pandah Iblis. Barangsiapa yang menundukkan pandangannya dari keelokkan wanita yang cantik karena Allah, maka Allah akan mewariskan dalam hatinya manisnya iman sampai hari kiamat".


sem0ga kau(anyb0dy) dapat terg0l0ng diantara g0l0ngan tersebut.. :)

2 comments:

w00t2~b0leh maki samun saya dcni! <3 L0L!