06 February 2012

"Contest Aku dan Quote : Sahabat Vs Cinta"




ika pilih tema cinta! =D


.quote="cinta abadi adalah cinta yang dilorongkan mengikut jalan syariat".

1.   

2. Saya pilih quote ini kerana apa sekalipun yang kita buat jika tidak mengikut dan bebalik kepada perintah  Maha Pencipta, kemanisannya hanya sementara tetapi jika mengikut syariat walaupun pahit , apabila kita mula merasa kemanisannya ia akan memberi kesan untuk selama-lamanya.

3. quote ini ditujukan untuk seseorang yg telah berjaya mengambil tempat di hati saya ^.^.. HEHE

4. cinta sejati bagi saya adalah apabila kita sanggup menanti seseorang itu walaupun kepastian untuk memiliki masih belum jelas,dan sudah pastinya apabila cinta sejati sudah bersemi.. kesungguhan untuk menzahirkannya perlu ada bukan sekadar lafaz cinta tetapi keikhlasan yang sentiasa ditunjukkan kepada pasangan!..



hehe.. aku masuk contesst lagi!! insyAllah ade rezeki meng kan.. awak!! doakan saya taw!! :)









No comments:

Post a Comment

w00t2~b0leh maki samun saya dcni! <3 L0L!