04 February 2012

hwaaaa :'{






yo wassup.. telinga berasap.. bl0g gua lesap, hanya tinggal asap.. y0 y0.. hahahahahaha aku memang sewel. maunye tak sewel. bertungkus lumus aku siapkan bl0g ni time cuti bulan 12 hari tu.. senang2 jer dia jahanam. nie sume pasal bl0gskin. i hate u fuckin' bl0gskin.. amekawww.. hahaaha p yang sebenarnya, yang sebenarnya aku tak tahu..adakah perasaan benci ini sebenarnya cinta..= =' #pahal aku ni?!! em0si tak stabil. haha dengan em0si aku yang x berape nak stabil ni.. aku kene dengar bapak aku membebel, aku kene berbaik ngn si tambi tu.. yelaa, xkan la disebabkan bl0g ni aku na hamun bapak aku n tambii aku tu.. #tambi tu aku berani la p brani ke aku hamun bpk aku mau kena halau d0k asrama.. memg berasmara la aku kat asrama uh.. -,- erm,blue kaler.. oke tak.? aku adaptasi kaler ni dari kepaaaaaale h0tak tambi.. yelah.. awak en blue,, 0tak kite bersih k. =P  hahax. k.la sesungguhnya aku sudah sangat mengantuk.. aku nak tutup bl0g tutup fb tutup internet tutop lappy tut0p lampu tutup muka ngn selimut, dan akhirnye tut0p mate. tapi ade 0wg na k0l pkul 12! ade ke patut.. haha

                                      k.b0ii <3 

No comments:

Post a Comment

w00t2~b0leh maki samun saya dcni! <3 L0L!