19 February 2012

lu ape cel0p t0kk.. :PPP

leladys.. n jantanman.. hari ni wa ade pengumuman penting.!wa x siap h/w!! es0k wa mati kena libas.. haha s0 wat?? :P takde p0int en?haha sebenarnye, semalam saye blk kg.. dan di kg, ibu saye mengadu kepada atuk saya yg saya malas ke sekolah..justeru itu, atuk saya pun membebel.. dia berkata tidak gune PMR TERBILANG tetapi SPM TERLONGKANG.. haha kemudian,pak lang saya menokok tambah cerita bahawa saya ada boifren.. lu apa cel0p en en en.. mana ada boifren. kasi tunjuk ckit kal0 ada.. kalau lu jumpa bukti kasi hal02 sama gua k.. (skali dye amek fon aku mamp0z.haha) :{ mane ade sesape yg pengaruh aku skrg ni k.. aku masih ok, masih waras n masih bijak.#petir.. ahaha tapi yg aku perasan bahase arab aku makin l0w.. sebab byk sgt na ingt.. geram jer aku bile sik slh jwp.tah ape tah pale 0tak aku nih..tetapi ingin saye menegaskan kepada pak lang saya bahawa.. suk0 hati den la.. den mmg p0maleh dri dlu,takd0 kn0 mng0n0 antar0 yg mati jgk yg hidup k.. den mmg mcm ni haa.. baru awal tahun,memang la m00d sk0la takd0 laie.. cub0 la phm.. haha b0ifren den?? mn0 ehh?? cer teng0k cikit kiri kanan den, ad0 jantan k0? haha jgn risau.. kerajinan aku pasti dtg suatu hari nanti! 0k.. sebagai permulaan kerajinan saya.. saya ingin sudahi p0st ini dan mencari maklumat untuk f0rum yg perlu saya lakukan di dalam kelas bm nanti.

kb0ii. :P

No comments:

Post a Comment

w00t2~b0leh maki samun saya dcni! <3 L0L!