08 January 2012

damn! i'm hurt!! =='


eee...ann0ying k.. sume 0wg same je.. aku tak penah kutuk diaorang p0n, diaorang tetap kutuk aku.. aku tahu lah aku banyak perli kau,kenekan k0,usik2 k0.. p agak2 ar.. aq tak penah kutuk fizikal kau or  pape je pasal kejadian kau! aku selalu perli2 bila kau wat typ0 or bila kau cakap ayat cam tamil ckit en.. tu jer!aku tahulah aku ni tak lawa macam perempuan lain kan? x lawa macam membe2 p0mpuan k0.. s0 wat?! kal0 aku dah h0d0h sgt bagi kau,berambuss je ar.. aku tak perlukan kau pun!not at all !! rapat macam mana p0n kita,ayat tu berlapik laa sikit.aku bila ngan kau pun aku c0ntr0l2 ckit mulut aku,xder main lepas jer.. segala percakapan aku, aku nak wat suasana ceria je,bukan nak wat hati kau terluka 0r wateva!lantaklah.. aku malas nak pikir yang aku tahu aku maafkan kau tapi aku perlukan beberapa hari untuk lembutkan hati aku supaya terima kutukan kau tu.. walaupun kita dah berbaik nanti kau jangan pikir aku akan lupakan terus.. yup! aku memang rabun! TAHAP DEWA or wateva i'm still wh0 am i... agaknye semua orang pikir time aq baby aq mintak agaknye untuk jadi rabun en masa besar.. kau tahu tak spec ni dah banyak buat hdup aku terbatas.. n kau pulak senang2 jer kutukss2 aku.. bla lah SHUT THE FUCK UP n G0 T0 HELL.. 
 
aku tak mintak jadi mcm ni!#fact!!!


aku sedang marah TAHAP DEWA sekarang nih.. ser0n0k sakitkan hati aku selalu??
kb0ii <3

No comments:

Post a Comment

w00t2~b0leh maki samun saya dcni! <3 L0L!