08 January 2012

h.a.h.a



hahahahhahhaa... el0k jer aq bukak fb.. kuar mende alah ni.. aq p0n apa lagi gataii tangan la like.. agak2 dia tengah cakap pasal sape ek? aku ker? mungkenn tidak.. haha aku tak tahulah.. hati aku memang keras sikit tapi pada masa sama aku tetap kesian kat dia.. aku tahu dia tak sengaja or wateva tapi hati aku sakit.. walaupun hati aku tengah sakit,tapi aku tetap cuba tenangkan dia.. tg0k aku k0men tu.. rilek je en.. tak de menunjukkan riak2 menyampah + benci ngan dia.. haha asal lahh mende ni kuar kat h0mepage fb aku tuh.. kal0 tak sampai ta0n depan p0n aku tak tahu sebab aq tak bukak wall dia.. malas lah aq.. wat sakit hati jer..
buat masa sekarang aku cukup malas nak berbaik dengan dia. aku nak dia belajar cakap berlapik terutamanya dengan AKU! aku tahu aku bukan sesape.. tapi kau sendiri yang yang b0d0h pegi tabur janji segala macam n kau jugalah yang mungkir janji uh satu per satu.. =( bila kita akan berbaik balik,aku tak tahulah.. mungkin kejap lg,takpun es0k , tak es0k luse, tak luse tulat,tak tulat mnggu dpn,tak mnggu dpn, bulan depan 0r mungkin TIDAK UNTUK SELAMA-LAMANYA!tapi aku takdelah benci sangat kat kau pung.. sebab aq pernah terima penghinaan yang jauh lebih teruk dari apa yang kau kasi.. thanx brader.. k0 wat aku sedar yang sume manusia sama!suka melihat pada kekurangan dan berpaling daripada melihat kelebihan..lepas nih, kau cuba lah belajar menghormati perasaan orang lain.Aq x sehebat kau,walaupun diejek kau tetap terima.. aku tak sehebat itu.. hati aku cepat terasa n aku memang panas baran dan keras kepala.. rasanya kau dah kenal dengan sifat aku kan?huh.. tu jer lahh.. malas na carut pnjg2.. sekiann~
kb0ii <3

No comments:

Post a Comment

w00t2~b0leh maki samun saya dcni! <3 L0L!