29 January 2012

tanak sk0la la.... k0 faham x !@$#% ?? !! =='


 boleh tak bagi sebab kenapa kite kene sk0la 5 hari seminggu n cuti hanya 2 hari bukan sebaliknya. menteri pelajaran x memahami betapa sekolah amat membosankan bagi kebanyakkan murid taw! terutamanya aku. dahla h/w x siapp. padan  muka. s0k get ready la buku kne baling. pastu ade pembentangan segalee jadah.. perjumpaan K0K0 lg.. wat the fish -,- .. nak2 lagi klb b0la jaring n kelab base arab. memey terbaikk la w0kk...

pastu kene dengar cikgu mmbebel. x sp0rting ar beb. hahax. BALA plg besar ialah ketua pelajar F6 .. gelabahh la k0. aku bel0m jahit lencane lg la setengggssss.. jgn la na membebel!sudahnyer k0 tulis name je kan?cam effect sgt jeer..  small the pieces laa.. setakat tulis name aku kat buku 555 berharge 30 sen k0wg tu. :P haha kidding. =='

then, es0k perhimpunan pengetua akan membebel berjele-jele. agak2 dye na st0ry dari hari first cuti hingga akhir taun k0t. na berb0rak xley t kene tarik pegi depan. s0 ape perlu aku buat?apeeeee lagi........ berlak0n laa.. haha mate memandang tepat ke arahnya tapi jiwa melayang ke kutub utara. hamek k0. :O pastu kan.. aku kene lalui mende yg same berulang kali. B-O-S-S-A-A-NNNNNNN........

 pasrah jela. klah aku na bantai wat h/w . ttbe rase ade m00d lak. hehehe.. ary last bwu  m00d dtg.. 
p0st sambungan untuk "w0nderful with u" tu aku samb0ng len kali la.. aku kene tenangkan pkiran baru ley pkir, ape nak mintak kat future husband. heheheeh 
k.b0ii <3

No comments:

Post a Comment

w00t2~b0leh maki samun saya dcni! <3 L0L!