16 January 2012

i hate sad l0ve st0ry.=P



hai u 0lzz.. haha nampak tak aku senyum sampai dahi??sebab ape aku happy? bukan sbb ada bf baru la.. p kal0 sesape na ms0k line.. aq 0k jer p0n.. #gtal! =P 0k. alkisahnyer.. begini, aku sudah meluat nak tulis cerita yang men0reh lagi mengguris umpama hatiku ini tertusuk duri sembilu taw x?! HAHA aq malas nak cite2 sedih pasal kau 0r awak 0r kamu 0r dye yg never end sakit kan hati ku.  aq taknak lagi mencemarkan bl0gger tersayang kuh ini. s0 aku mengambil keputusan untuk meluahkan segala-galanya di tumblr!tumblr  i h0d0h jer.. x macam u 0lzz punyer.. mengerlip-ngerlip en.. unt0nglerr aw0kk.. haha

oke nampak tak?? ck0p besa 0r k0wg nak aku tambah lagi kebesarannya? hehe ni lah diari aku sekarang..  bl0g yang k0wg tengah baca sekarang nih.. aku tataw na wat ape.. maybe wat tut0rial camne na edit bl0g k0t.. masih dlm pr0ses berfikir.. yang penting cite s0dih bukan kat sini.. kb0iii 

No comments:

Post a Comment

w00t2~b0leh maki samun saya dcni! <3 L0L!