13 January 2012

u did it again?!!







lAtely nih aq sik tulis pasal tambi je kan? cite2 x best lak uh.. mula2 aq kene hina,then aq jeles sbb p0mpuan mne tah.. skrg nih.. pasal LELAKI yang hanya pandai berjanji tapi sudahnye kita jugak yang sakit.. k.. semalam kepala aku sakit GLER!slh add math lah ni, kezutan budaya aq sbb trpkse mngharungi sbjek uh.. cikgu ckp tu taj0k plg seng dlm add math..  tp bg aku tu tj0k plg trkez0t laa. haha slh satu puncanya sbb aq lemah math k0t, tu yg lembap semacam jer.. 0k back t0 sakit kapala.. aq mmg x larat la en na mcj ngn mamat s0wg nih.. s0 dlm pkul 9 aq undur dri sbb aq da pning.. dye p0n kate laa na k0l pkul 12 nnt.. aq p0n cam serba salah la enn.. tah2 pkul 12 da trtd0 sbb letih + pening sangat!p it's ok.. tambii punye pasal aku tunggu je ar..  tunggu pnyer tunggu kul 11.30 dye k0l.. p kejap jer.. then, dye sw0h aq tunggu pkul 12.. aq 0k je ar,p x k0mpem la en larat tunggu ke x.. then, aq p0n tunggu lah lagi.. tunggu punyer tunggu punyer tunggu sampailah kul 1 lebih p0n tarak lagi.. aq p0n sambung keje menunggu smpi lah trtd0 p setiap 20 minit aq tersedar.. tak0t2 lak dye dah k0l en.. mmg tak lena larh aku td0 semalam.. pkul 4 aq dah ilang sabar! sedih gegile d0h.. cam tuttt jeeeerrr.. berturut-turut kau sakitkan hati aku en? akhirnya aq buat keputusan untk tidak melayan kaw! buang mase aq jer jahh layan kaw tuh.! t aku gak yang sakit.. kali ni aku tak tahulah bape lame pulakk aq na ign0re dye..sehari? seminggu? sebulan?setahun? sedekad?seabad?ataupun sezaman?sampai bile2 jela k0t.. entahlaa.. makin  lama makin nyampah + muak+bosan disakiti 0leh manusia yang SAMA! hahaha 0ke abaikan lelaki itu.. jap aagy aq tusyen ADD MATH! weee.. x sabar!! ngah semangat nih.. h0pe cg uh ley la wat aq paam menatang yang aku tak paham!da lah gua nak mandi! haha harap2 mamat uh x PAKSA aq ntuk angkat call dye!HAHA
pesanan buat jejaka itu: sudah2 lah sakit kan hati aku.. aku tak tahu sampai bila aku boleh sabar dengan kau.. perkataan janji macam xde nilai jer kat mulot kau tu kan?janji itu janji ini tapi ape jer yang kau tunaikan?sebanyak mana kau berjanji sebanyak itu juga lah kau memungkiri janji kan?? bila2 masa je aku boleh pergi dari hidup kau.Nadi aku takkan berhenti hanya disebabkan kau takde disisi aku.. sekarang perasaan benci dah membatasi perasaan syg.. jadi kalau suatu hari nanti aku pergi secara tiba2, aku harap kau tak salahkan aku. Sebab semua ni berpunca daripada kau.. kau yg berjanji kau juga yg memungkiri.. SYABAS!teruskan usaha kau untuk membuat aku benci dekat kau.. Kau hampir berjaya! satu langkah saje lagi.. tak mustahil bayang kau p0n tak kan pernah berani untuk muncul dalam hidup aq.. kau tak rase apa2 ke? aq tengah sakit.. kau suruh aq tunggu,then kau biarkan aq camtu jer.. aq memang ibarat sampah dlm hidup kau kan? bila kau rasa kau perlukan, kau carilah. bila tak.. aq kau buat macam bola.. tendang sane sini.. sumpah aku benci kau! tapi jangan risau, aku tak berdendam dengan kau.. andai kate salah se0rg dari kita menemui ajal trlbih dahulu.. harap segala nya dihalalkan.. aku halalkan segala kasih syg yg PERNAH aq berikan.. dan aku jugak mintak kau halalkan apa jua yg kau pernah bagi kat aku.. jika ada perasaan simpati dalam hati kau buat aku.. pergilah kau dari hidup aku. sebab itu yang aq perlukan. slagi kau memaksa dan mencuba berbaik dengan aku selagi tu aku terseksa!aku tak perlukan kau.. SUNGGUH!! =)



                                                                    kb0ii

No comments:

Post a Comment

w00t2~b0leh maki samun saya dcni! <3 L0L!