17 January 2012

??????



erm, aq terbaca status kaq nab. dye kate tana kapel sebab dye na tunggu 0wg mas0k minang jer.. diredhai kate nyer.. HAHA.. a'ahkan.. aku p0n nak relationship cenggitu.. kawen dlu bwu bershenta..! p kalau aku dapat jutawan lagi KACAK lagi baik memang unt0nglah p kal0 dapat setanggs bert0pengkan tayl0r lautner cam man0? h0nestly, aq tak suke dik0ngk0ng#ade sesape yg suke ke? =P hehe tapi entahla, aku sian gak kat mung aku tu, aku nih dah la cepat muak. tak0yt gak kal0 aq TERbushan ngan dye. p wat mase sekarang uke lagi laa. aq cube ja0hkan dri dari dye. p dye plk sik nak berkepit jer. syuhh2.. haha aq minx cerai, tak kasi. pul0k tuhh..
Hepp, jgn kate kite jahat k! kite bukan jahat, tu hanya cara kite na mengekalkan kas0h say0ng kate k0..  aq mmg suke id0p yg simple la deyy, aku x shukee seksa pale 0tak just bc0z 0f  th0se silly things..  cube anda dan anda renung2 kan.. saye baru 15 tah0n setengah na mas0k 16.  ja0hh lagi perjalanannye..BUT 0ne thing that i'm fuckin' sure  .. i will never be frustrated if he leaves me 0NE DAY..pape jela kan. life must g0 0n babe.. s0 kite ik0t je ar peredaran mase. h0yeahhh. =D

skiannn kb0iii <3

No comments:

Post a Comment

w00t2~b0leh maki samun saya dcni! <3 L0L!