19 January 2012

wat the hal?! -,-


 HAii awak!!!!!!!!! HAHA hari ni best2!! kite suke laaa.. hari ni ada majlis perpisahan cikgu azam. g0sh, sedih terpakse berpisah ngan kekasih aku tu.. lepas ni sape na tengking2 budak lg? sape nak wat lawak kekadang jadi kkdg errr... -,- hehe sape yang nak ganti tempat cikgu menyanyi time perhimpunan rasmi. hwaa :( terima kasih cikgu sbb aja sejarah time sy f2 !! s0ry x penah dpt A.. p cikgu jugak ar penyebab sy slalu dapat SIPI2 A, time f1 sy sik C je p bile ngan cikgu B+ en? haha *failed p0n penah kan kan kan? HAHA 0k lantak lah en.. yg pergi tetap pergi.. lepastu abang c0mel aq plak wat persembahan nasyid. semangat botul k0 buay0 k0t0k g0ndang. hehe aimi baru perasan abang aku tuh cute? el00.. kal0 tidak masakan b0le jadi abg kitee.. pela awk nih aimi! lepas selesai majlis yang busan itu..  aku naik lah kelas kan.. semangat giler sambung wat keje sains sbb cg. x masuk ,b0san gil000!dahla kelas aku tu macam kubur.. s0pi habess.. tg0k sebelah kanan timah ngah wat keje. tg0k sebelah kiri si kacaks raziq p0n ngah menumpang wat h0mew0rk kat kelas aku tuh.. budak pandai en mane ley blaja bsing2.. sbb uh cb0k d0k kelas 0wg =P. usha kang.. bwu taw ;)
then, aku blah la niat hati na melawat awekss aku si aimi naj0b0n uh.. ms0k2 kelas islah ummi ade skali.. bila aq,eyka,aimi,ummi bergabung memg xsahla kal0 tak bsing en.. s0 aq n kawan2 memekak lah dalam kelas 9A uh kenggg .. -,-  mencarut punya mencarut tetibe jejaka kacak yg menumpang kelas aq tadi, masuk dlm kelas tu. kelas dye, ske ati dye la.. pastu aq neng0k mamat uh usha2 aq cam nak ckp sumthing.. nak kata dye nak mintak n0.. xkan laa.. hari uh baru text kan encem b0y kan.. #ummi PASTI jeless! HAHA.. aq p0n lek jelaa. aku kenal k0 lame lah mamat 0ii.. dr riak muka k0 je aku tahu kau nak cakap ssuatu.. pastu ttbe ellie datg pastuh ckp raziq kate cikgu da masuk kelas ihsan.wat?! IHSAN ??!! kelas aku tu sengalll.. k0 nikan raziq!! pergi usha2 dlu wat gap0ny0?-,- gtaw jela terussss...then aku bajet c00l keluar dari kelas uh dgn pn0h bergaye wal0p0n dlm hati punyelah cuak.. maunye x cuak kal0 time PQS ke SAINS ke BM ke.. memang la aq xkesahh.. ni perdagangan d0h.. mamp0s teacher K denda! :3 mas0k2 jer ter0s demerit -90.. terbaikkk lahh ticerrr 0iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.. -,- aq reda je la. takkn nak melawan tkdir pulekkk.. pasrah dan terus pasrah.. :((( HAHAHHA papep0n tetap best!!!!!!!!! hehe




org2 yg terlibat pada hari ini!!!!
act0r:

^^
^^
^^



eyka zoel


aimi n0j0b0n =P


raziq <3 mencii lah awak! asal gtaw lambat?!!-,-
   
MAIN ACTOR!!!
^
^
^
^
^


AKU letuuu.. -,- :3


 tadi time teng0k nasyid teringat kat mamat dalam l0ve tuh.. h0ii seni0r, balik sk0la la.. gua linduuu lu ckittttt jeee.. haha angkut lah fiz skali sbb aimi rndu kat dak uh..  haha #mem0ryyy.. :((((
tah bila b0le berjumpa lg yer? hehe  thanx seni0r!!! sbb sudi jadi crush aq seta0n setengah.. sekarang bule kan wa jadi adik lu.. bole la bole la.. :') hmmm.. bye UPPER 6 2011.. k0wg terbaikkkk :) senior, k0 jangan risau, paling tak p0n aku akan ingt k0  untuk 5 ta0n lg 0r maybe lebihhh.. #camla k0 kesa ken? -,- t ble aq kawen aq nak k0 main gendang k?!! kal0 nak jd pengantin yerr.. hehe kite tg0k laaa dlu. sape cept, dye dpt.. T aq datg selangor aku melawat k0 k... :))))
*nseb aku laa memanjang dapat dak selang0r p jejak kaki kat c2 setahun skali je k0ttt. HAHA


kb0iiii .. :) <3

























No comments:

Post a Comment

w00t2~b0leh maki samun saya dcni! <3 L0L!