17 January 2012

l0ve t0 be y0ung! =P



fewitt... tadi kan kat sk0la kite ade PJK aw.. s0 macam biase lah time PJ jer mesti takde hale tuju.. ambik bola pastu sesuke hati mung la  nak wat hape. camtulah every week. haha. yang aku suke sgt sbb tu lah satu-satunya waktu dak perempuan leh jadi histeria.. jeritlah puas2!=D aq rase kal0 hari2 ada PJ.. aku b0leh jadi KURUS hanya dengan tergelak sahaja! sakit per0t aq d0h tg0k kawan2 aq cam kanak2 ribena.. reb0t b0la cam reb0t laki, pastu main sepp tiang.. aku p0n j0in jer la.. ser0n0k gak! dah 4 TAHUN tak main.. bila main rase cam kembali mude.. hey0ww, i'm still y0ung n will be 4ever y0ung. Haha tadi ukur tinggi, wat the fish, tinggi aq tak naik p0n! sam0 y0 cam ta0n l0peh.. takp02.. baru awal ta0n, tunggu akhir ta0n t.. HAHA berat aq TURUN 2 KG! haha memang tak lah! aq nak turun 12 kg! 10 kg lagi man0 nak cari?





aku nak jadi macam nilah!! HAHA puih puih puih.. bap0 tah0n aku tak mkn nasi p0n l0m tentu leh jd cenggini.. hehe cantikk kan?? kfine. depa k0rean mmg lah shantekk p i'm talking ab0ut their figure lah.. can i be like them? memg lah b0le p aku kene tanye secret AIZAT camn0 dye kurus dulu la en.. k laa, aku da lari tajuk. su wat? =) aq tgh cari jalan nak kurus nih.. BINGUNG... aku malas lah nak pikir pasl mende lain,termasuk shinta munyett.. aq cume nak life aku! my 0wn life! bukan d0k jage pasaan 0wg sampai pasaan aq tah sape yg jage,,sekarang nih moto aq.. ILMU,AMAL,diet!! HAHA  skiann 
kb0iii <3 

No comments:

Post a Comment

w00t2~b0leh maki samun saya dcni! <3 L0L!