09 January 2012

R.A.N.D.O.M!!! =P




  

oke nmpk x pic tu aq tak pkai spec en.. disebabkan aq tak nak dipndg hine or dipndg rendah s0 aq decide aku nak tunjukkan dri aku yg sebenarnye..supaya xde 0wg yg akan TERhina aku lagi... sentap x tambii?haha
dah? puas????lepas nih jgn nak kutuks2 aq lg!h0h0 matlamat utama aku bukan nak cita psl kutuks mengtuks dri kuh ini.. aku nak story psl pnglman belajar kat kelas td.. aq saje je selit kan cit0 nih.JAP! sebel0m aq ter0skan.. aku na gtaw.. tadi kat fb tambii,aku ternmpk dye k0men s0mething.. selame nih aq x kesa p0n pe dye k0men aw.. p td ttbe je aq tertekan kat c2.. n kuar lah gambar minah s0wg nih.. HAHA! amb0ihh, ser0n0k kate minah uh chubby yer.. hay00 jantan... haha aku sakit hati lerhh.. k0 mmg suke wat aq skit hati en..? p aku x amek p0rt sgt ar mende uh.. almaklumlah aku nih x cun.. mne lar ley lawan minah yg dye k0men pic uh kan? unt0ngla....aku tak mampu nak wat k0 bahagie en? Mmg aku cemburu! sebel0m ni.. k0 ada janji kan tak nak kacau perempuan lain.. tapi takpe aku tak nak melenting dulu.. aku nak tanya sape tu.. k0t2 tu mak tiri kaw ke en.. tak2 pasal aq k0n0 balik.. tak boleh ker k0 jage mate tu ckit.. p0mpuan uh tak tut0p aurat lah.. h0h0.. 0k! en0ugh
tadi kan masa kat kelas.. best taw! belajar mende baru.. sumenye p0lik2.. haha aq cam tak sabar2 pulak nak SPM! aq rase aku boleh bawak 11 subjek nih.. tapi aku ragu2 dekat math ngn add math.. gush!! cam mana ek? aku nak cepat2 tusyen la.. taget aq at least final exam f4 math aq A tak kesa ar pe jenis A pung..haha err add math .. aku target setiap kali exam aku nak lulus jer.. sebab aq tg0k kebanyakkannya add math dengan FAIL bagai tak boleh dipisahkan..HAHA.. nak2 lg 0tak bengapss math cam aku nih en.. huihui camn0 tu.. =( erm,tadi time sejarah, cikgu Fatin masuk! nasib dpt cikgu Fatin kal0 dpt cikgu Zul mend0d0i lah aku dlm kelas.. papep0n i still l0ve u lah cikgu Zul! u are the best teacher i ever had.. wal0p0n ur class sgt syahdu..hehe cikgu Fatin wa cakap sama lu.. fuhYOOO.. manyak semangat lu taw.. dia bercerita macam nak berperang..n apa yg aku suke kat dia,dia suka mengkaji s0 byk bendelah dia tahu.. wal0p0n dye mualaf tapi ilmu dye subhanAllah lg hebat dri kebanyakkan 0rang islam yg lepas diteran keluar oleh ibu mereka terus je agama islam.. segan jer aku tg0k semangat dia.. tapi memberi inspirasi lah.. buat masa sekarang aku paling suke waktu SEJARAH!tapi tataw lagi lah.. sebab ade lg subjek bl0m masuk.. aku rasa syariah n perdagangan macam mencuba menarik minat aku jer.. prinsip perakaunan bl0m wat pasal ngan aku lg,, aku still ley masukk.. haha aku banyak bende nak cakap tapi kusut na pikir ayat.. s0 better aku biarkan saja sebel0m bl0g aku bertukar menjadi bl0g bebahasa tamil..sekian..
kb0ii <3

No comments:

Post a Comment

w00t2~b0leh maki samun saya dcni! <3 L0L!