03 January 2012

tarik nafas...lepassssss =='



oke. tg0k tajuk je dah macam apetah en. Emosi aku sangat tak stabil disebabkan perkara yang bukan lagi rahsie s0bs2.. :'( es0k sk0la lah jenabbb! menciiii k. wat eva lah.. semalam cik/puan nisak sw0h aq edit bl0g beliau katanya sudah boring ngan design lame. 
s0 inilah hasilnya.. banyak lagi yang aku nak tambah tapi korang taw2 jela.. aq nie suke bende yg kiut2.si nisak ni pulak macam owg tue tastenye..haha aku ni diibaratkan kanak2 yang bersuka ria di pagi raya mengutip duit raya.manakala nisak pulak umpama mak jah yang d0k kat dapur memasak rendang!#k aku mula melalut.HAHA dia kata tak nak kaler ceria2.. nak yg gelap n dull lah gamaknye kan? s0 aku sdaye upaya mematangkan diri untuk mencari background sebegitu rupe.. namun aku GAGAL!haha aku tetap tewas kepada background yg kiut.. bg aku ni lah yg plg  gelap + dull.. serious! aku takut nak wat macam2 kat bl0g dia nih c0z aku akan tambah segale macam yg kiut! aq bukanlah pengedit bl0g yg berwawasan aq cuma layak digelar pengkiut blog sahaje.. #cehh ..puihh.haha 
s0 kepada nisak harap maaf.. ni lah paling matang aku b0leh buat.. aku taw h0d0h p at least memberi wajah baru en?.takdelah simple cam sbel0m ni kan kan kan? bl0g kite pun huduss jugak jgn risaauu..

nak nangeslah.. p encik BEAR nga bz(shoppg),xkan nak susahkan dye pulak..haaa!!!! ckp psl encik BEAR!dye da dpt k0je! c0grats GILA!haha pasnih leh lah kite kikis duit awak manyak2 en? :) sian kat encik BEAR, puan BEAR sik cari pasal je.HUH!jaat lah aku nih. tak pena nak jge pasaan dye. n dye pulak tak pena give up na pujuk aku.. kal0 aku jd dye.. aku blah je tnggl en puan Bear yg hampeh uh.. laki s0wg p0n xley jage.. hhaha ayat aku plk~-,- siyez aku sian kat dye p nak wat camne? aku nie memg kasaq en.dye lak berlemah lembut ngn aku..klak0r la! sape p0mpuan senanyer nih?h0h0 pape jela tak saba na tunggu bulan 5!nnt i st0ry k?? mmuahhx
err... kita taknak skola!!!!!!hhahahaha kite menci dak2 kat c2!!

dear shinee,please give me s0me SHINE s0 i can g0 to THAT sch00l  with shine! ok. carut 
k b0ii <3

No comments:

Post a Comment

w00t2~b0leh maki samun saya dcni! <3 L0L!