04 January 2012

yang mana satu idaman kalbu?! =='




ya Allah.. pe lg lah dugaan.tadi dekat sekolah time nak balik cikgu Azmah sw0h kasi borang pemilihan aliran dekat dye,dan aku macam biasa blur!tataw na plih ape. mula2 aku pilih sastera ikhtisas.erm, tapi bila aq teng0k dak2 laki yang hantar borg plih sastera sumenye GILA CRAZY!= =' haha aku p0n ter0z terduduk tak jadi antar borang then,aku mintak lah liquid.. aku p0n padam lah sastera ikhtisas uh.. termenung japp sambil dengar membe2 mmberi pndpt msg2! ade hardcore sc.. sc itu sc ini.. ade peny0k0ng sastera.. sastera seng bi0 susah byk nak apal lah gitula ginilaa.. 0myg0sh.! aku bukan pndg rendah kat budk2 uh cuma permasalahannya bole ke aq blaja dlm keadaan cenggitu?skrg nih aku berd0a dpt je samb0ng ikhtisas kat KISAS uh.. hope la enn.. sebab nak smbung kat sk0la sendri aku tak brape yakin dengan tahap kesabaran aq untuk melayan mamat2 uh. k0t2 time blaja dye0wg cari pasal, mau terpelanting meja aku humban kang.. haha aku da penat bersabar time F3!kesabaran aku dahla dtg skali skale.. kang mau aku jadi t0k b0m0h 
meyumpah seranah jantan je dlm klas IHSAN uh kang.. haha

Aliran Iktisas                      

  • Additional Mathematics / 
  • Matematik Tambahan
  • Science / Sains
  • Pendidikan Al-Quran dan As-Sunnah
  • Pendidikan Syariah Islamiah
  • Tasawwur Islam (Gambaran Islam)
  • Prinsip Perakaunan
  • Ekonomi Asas
  • Perdagangan
  • Bahasa Arab Tinggi                            
  • Additional Mathematics / Matematik Tambahan
  • Physics / Fizik
  • Chemistry / Kimia
  • Biology / Biologi
  • English for Science and Technology
  • Pendidikan Al-Quran dan As-Sunnah
  • Pendidikan Syariah Islamiah
  • Tasawwur Islam (Gambaran Islam)
  • Bahasa Arab Tinggi
(Aliran Sains Tulen Agama )

ni lah dua pilihan yang wat aku kene wat..hahha pening kefale d0hh...:( camne aq bole tertid0?!!nape xsedar langsg?!td encik Bear k0l. byk kali dye k0l p aq tak angkat sebb terpgsan.. :(( dahla first day dye keje en.!huh. tapelaa.. t dpt gak mcj.:p haha berbalik kepada cerita aku. aku balik umah and bincang ngn ibu. kami berdua anak branak yg c0mel telah brstuju untk mengambil SC!dengan syarat aq tak malas tahap cip0nn lagi untk bljr!:p kah3! jgn rsau,pasnih aku akan fight abis2..aku tak malas lagi!#k0tt hehe abestu,takkan k0wg nak aq sekelas ngn MB,arif,uc0p ke sapetah.. aq x sngg0p d0hh.. terj0n bgunan kang!HAHA 

camnih taw keadaan aku tadi. takde s0wg p0n dpt tenang en n bagi aku semangat.. napelaa. td0?!lau x ley ngadu kat encik Bear!nak kac0 skrg,dye ngah keje =((HAHA



nampaknya aku terpaksa korbankan encik Bear demi mase depan aku!HAHA yelaa.. aku nak belajar bt0l2, aku x peduli pasal laki ni sume tapi aku takkan tnggl en dye mahupun terlalu mngharap kat dye. s0  kal0 dye tnggl en aq p0n. aku 0ke jer!!!HAHAHA aq arap aq buat keputusan yg tepat!aq da besaa. sumenye aq b0le handlekan.. h0 yeahh.. kelakar bt0l! mengadap fb p0n aq ley tertd0.! 2 jam lak uh intenet terbiar cm uh jer..HAHAHA shhhh! diam mah! jgn gtaw daddy kite taw. klah tu je k0tt.. kite ngantuk! encik BEAR, balik k0je mcj yer.. kali nih. den x td0!haha skiann
ehh.. jap. ade lg satu!hari ni sbel0m g sk0la aq ta td0 lngsg! bergay0t sane sini then sampai kat sk0la pkul 10 aq 0k lg ms0k pkul 12. dahla PN.FATIN AZIRA CHONG#betul ke? cite plk pasal sejarah.. semangat gler kudd..mule2 aq p0n tetarik ar lame2 zzzzzzzzzzzzzzzzz~hahaha yg terbaiknya td ade ckgu kaunsel0r bru s0 dye bajet cam caring sgt la en.. nmpk aq cam x tntu hale je dye tanye la aq pening ke?g0sh!satu dewan pandang gua ok?!!malu w0kkk..azhad da tunjukkn senyuman setan dye da. n aku lak blur+mamai. s0 baik punya membe aq c0ver. dye0wg iyer kan ajer yg aku ngah pening! baik punya kencing membe2 ku!haha k0rg terhebat!!!!!bila membe aq da ckp camtu. bile aq tertd0 ckit,cg uh wat donno saje la.. huahaaha i l0ikeee.. takpe semalam last gay0t cam uh skali.. pasnih da tade da.. oii 0wg tue!jgn sebab pasnih msg2 da bz, lu lupekan gua plk..  gua cyg sama lu!haha

                                                                                    kb0ii <3

No comments:

Post a Comment

w00t2~b0leh maki samun saya dcni! <3 L0L!